Xiamen Huakang Orthopedic Co.,Ltd

Producător OEM și ODM cu MDR CE, FDA

Tur anual la Beijing!

02-07-2024

În perioada 1-5 iunie, Xiamen Huakang Orthopaedic Co., Ltd a organizat un tur anual de cinci zile. De data aceasta destinația noastră a fost capitala noastră, Beijing!

Hengdian Film and TV City, o zonă turistică cuprinzătoare la scară largă, care integrează filmul și turismul TV, vacanța, petrecerea timpului liber și vizitarea obiectivelor turistice, este evaluat drept un loc pitoresc la nivel național AAAAA.

Întregul personal de la Xiamen Huakang a părăsit Xiamen în dimineața zilei de 1 iunie, iar după ce am ajuns la Beijing am urmărit un spectacol acrobatic. După spectacol am mers să gustăm specialități din Beijing.

A doua zi a fost cea mai bogată zi din toată călătoria. Am plecat la 3:00 dimineața și am mers în Piața Tiananmen pentru a urmări ceremonia de ridicare a drapelului național. Pe măsură ce steagul se ridică încet, patriotismul este viu și bine. Am vizitat apoi Sala Memorială a Președintelui Mao.

După-amiaza, am vizitat Muzeul Palatului, cel mai mare muzeu de cultură și artă antică din China și unul dintre cele mai mari trei palate din lume. În Muzeul Palatului, ne-am apropiat de istorie și am înțeles mai bine istoria națiunii chineze.

După ce am vizitat Muzeul Palatului, ne-am îndreptat către Parcul Temple of Heaven. Cea mai emblematică clădire din Parcul Temple of Heaven este Sala de Rugăciune pentru Anul Dragonului. Conform introducerii ghidului, Sala de Rugăciune pentru Anul Dragonului este un loc în care împărații antici au făcut rugăciuni pentru binecuvântări.

În a treia zi am vizitat Palatul de Vară. În comparație cu clima caldă din centrul orașului Beijing, vizita noastră la Palatul de Vară mi s-a părut mult mai confortabilă. Merită să fie cea mai mare grădină regală existentă în China. Palatul de vară este compus în principal din două părți: Muntele Wanshoushan și Lacul Kunming.

După-amiaza am vizitat Yuanming Yuan. Yuanming Yuan este una dintre faimoasele grădini regale ale dinastiei Qing. Este cunoscut sub numele de"Grădina Grădinilor"și este una dintre cele mai mari clădiri din China. Cu toate acestea, a fost distrusă fără milă în război. Acum yuanul Yuanming a devenit o bază de educație patriotică în China.

A treia zi am mers să urcăm pe Marele Zid. Marele Zid este o fortificație militară antică chineză. Este una dintre cele șapte minuni străvechi ale lumii. Există o vorbă faimoasă în China că"Cel care nu reușește să ajungă la Marele Zid nu este un erou". Stând în vârful Marelui Zid, cu vedere la marii munți și râuri ale patriei mame, sentimentul de mândrie națională mi-a sărit din inimă.

Am vizitat și alte atracții din Beijing în timpul rămas. Această călătorie ne-a ajutat să înțelegem mai multe despre patria noastră și ascensiunea națiunii noastre chineze!

Class I MEDICAL DEVICEWalker Boot Braces

Obțineți cel mai recent preț? Vom răspunde cât mai curând posibil (în maxim 12 ore)